Şirkət adı: INTEQREYTED SERVIS
İş məlumatları:
Şəhər: Bakı
Əmək haqqı: 700 – 1000 AZN
Kateqoriya: Help desk
Sahə: IT & Development (Proqramlaşdırma)
İş barədə məlumat:
Mövcüd olan komputer və noutbukların modernizasiyası; Əməliyyat sisteminin, ofis və xüsusi proqram təminatının quruşdırması
və sazlanması;Yeniləmələrin və drayverlərin
quraşdırılması; Müəyyən hallarda silinmiş məlumatların bərpası
(disk, flash və sairə daşıyıcılardan); Uzaqdan qoşulmasının sazlanması, istifadəçilər qrupları və fərdi
istifadəçilər üçün istifadə hüquqların verilməsi;Routerlər və switch-lərin sazlanması, lokal şəbəkə və simsiz şəbəkə WiFi daimi işlək vəziyyətdə təmin olunması;Virus hücumların,
bloklaşdırıcı proqramlardan müdafiəsi, məlumatlara icazəsiz müdaxilədən (daxildən
və kənardan) qorunması; Yeni komputer və periferiya
avadanlıqların sistemə qoşulması; Printerləin katric resursun
izlənməsi və dəyişmə / doldurma prosessin təşkili, həmçinin digər xərcləmə
materialların təşkili və dəyişdirilməsi (Subpodrat qismində digər şirkət tərəfindən);İstifadəçilər arasında telefoniya rabitəsinin yaradılması (sazlanması
və işlək vəziyyətdə saxlanılması); İstifadəçilərə aparat və proqram təminat üzrə məsləhətlərin verilməsi;Avadanlıqların təmirə ehtiyacı olsa, mağazadan
söküb servis mərkəzinə daşımaq və təmir prosedurun nəzarət altında saxlaması,
sonra yenidən yerində qoşması;Nami̇zədə tələblər:
Helpdesk əməkdaşları belə rejimlə çalışacaqlar:1 smena – 10.00-18.002 smena – 14.00-22.00SLA formatı – 12/7 (həftənin 7 günü, 10.00-22.00). 6 gün gün helpdesk daimi ofisdə oturur, 1 gün isə telefonla əlaqədədirlər, ehtiyac olsa, mağazaya yollanırlar.Müraciət etmək üçün: vagif@otech.az