“PAŞA Sığorta” ASC-nin Müştəri Məmnuniyyəti Departamentinə “Əlaqə mərkəzi üzrə təcrübəçi” axtarışındayıq
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Ümumi məlumat xəttinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və satışa yönləndirilməsi
- Qaynar xəttə daxil olan zənglərin cavabandırılması
- Qaynar xəttə daxil olan zənglər əsasında müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
- Çata daxil olan müraciətləri cavablandırılması
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı səviyyədə
- Daimi öz üzərində işləmə, bilik və bacarıqların artırılması, davamlı mütaliə etmə bacarığı;
- Ofis avadanlığı və MS Office proqram təminatı paketi ilə işləmək bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı.
Son müraciət tarixi: 19.11.2023
Maraqlanan namizədlər CV-ni mövzu hissəsinə vakansiyanın adını qeyd etməklə recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərə bilərlər.